Spegel.

Jag och Jonna var på IKEA igår och jag fick med mig lite fina grejer hem. Bland annat ett spegel-skoskåp som nu står så fint i hallen. Rummet ser väldigt mycket större ut med en spegel i det, blir stor skillnad. Fick även med mig lite småsaker, överkast, grej till badrummet mm. Sovrummet blir så fint nu med den röda lampan, vitt överkast och idag ska jag och Johan åka och hämta en vit garderob som kommer passa perfekt in. Blir bra detta.

Innan garderobshämtning ska jag försöka få med det sista från lägenheten. Och med det sista så menar jag typ 10 sopsäckar med kläder, en bokhylla och typ fem flyttkartonger. Man måste tänka positivt :) Tänkte att Lilla My får hjälpa mig idag också även om det inte är speciellt långt att gå. Men det är smidigare att kasta in allt i bilen tror jag. Får se hur jag gör. Min utresning ur garderoben blev inte så lyckad den här gången, bara 2 papperskassar med kläder. Dom ska jag iallafall skänka till Röda Korset.

Dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0