VG-uppsats och nya skor!

Hej på er!

Jag och Maria fick ju VG på examensarbetet vilket känns helt underbart. Jag har ju aldrig varit den som brytt mig om ifall jag får g eller vg på inlämningar men just det här känns väldigt bra. Kanske är det för att vi har hållit på med den så pass länge och lagt ner mycket arbete på den. I vilket fall känns det hur bra som helst! Idag har vi varit inne i Eskilstuna och lämnat in den slutgiltiga versionen på expeditionen på HVV. Sen blev det en liten tur till systemet för att handla inför helgens bravader. Jag fick med mig ett par fina skor hem också. Dessutom fick jag dem billigare eftersom jag gick med i kundklubben. Utmärkt! Frågan är bara var jag ska få plats med dem. Något som Johan också undrade när jag myntade mitt planerade skoköp för honom i morse. Men fina skor går nog alltid att klämma in någonstans!

Ikväll kommer äntligen mina kattbebisar hem till mig igen. De är ju inte så mycket hos mig nuförtiden, jag tycker det känns så elakt att stänga in dem när det är så fint väder, de är ju ute i vanliga fall men det kan de inte vara här. Men nu ska de iallafall hit och stanna till på tisdag eller onsdag! Får väl hoppas att de inte river lägenheten när de inte kan vara ute och busa som i vanliga fall. Och på lördag är det visning, kom och titta! Klockan 13.30 till14.30 på Tingstugatan 4 i Strängnäs!
Och till sist en bild på mina nya fina skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0