Sommarlov.

Hej på er.

Idag har jag och Maria skickat in ändringarna på uppsatsen så nu är det praktiskt taget sommarlov på riktigt. Hur skönt är det? Grymt skönt.

Hade en väldans bra dag igår. Den började med en promenad på stan och sen vidare till Ugglans Park för att kolla på Pata när han spelade i orkestern. Vi köpte med oss pizza och tog med en filt och låg i gräset och bara chillade i ett par timmar. Sen bar det av på cykeltur och efter det minigolf, middag och tp. En mycket bra dag helt enkelt.

Dagen ska nog spenderas i virkningens tecken, måste ju sysselsätta mig med någonting när jag är ledig och vädret är tråkigt! Ska bli spännande att se hur nya projektet blir, jag är positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0