Examination!

Idag har den så efterlängtade men även lite fruktade dagen kommit för examinationen på examensarbetet. I drygt tio veckor har jag och Maria slitit med den och idag blir vi förhoppningsvis godkända och sen är det ur världen! Hoppas på lite kvällsfirande av det ikväll. Men först är det full fart framåt som gäller, vi ska göra en grym opponering och försvara oss grymt bra.

Vaknade när Johan åkte till jobbet idag. Det brukar typ aldrig hända annars men igår somnade jag tidigt så nu är jag inte alls trött. Ska göra lite frukost och sätta mig utomhus en stund tror jag. Jag tycker om tidiga morgonar, tyvärr är jag oftast för morgontrött för att hinna med att njuta av dem.

Jag och Johan fick en snilleblixt igår och tog en promenad upp till spåret och sprang 2,5. Jag orkade hela vägen men det tog på krafterna kan jag säga. Var ju inte direkt igår jag sprang. Känns som allt slappande verkligen har tagit ut sin rätt. Men jag blev peppad på att fortsätta nu. 2,5 i snabbare tempo på söndag är målet. Jag har ju tränat hela mitt liv förut, det är bara de här sista åren som jag blivit riktigt förslappad. Men det ska tas tag i nu. Jag är grymt laddad för detta!

Frukost nu. Önska oss lycka till idag, jag önskar alla andra grupper som examineras idag lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0